0:00
0:00
Astrounat Brázda
Odvaha nejen číst
Sociální sítě15. 6. 2015

Neuvěříte, co vše jim řekl

Pětkrát z místního internetu a sociálních sítí

Jeb?
Autor: Twitter Jeba Bushe

Sobotní fotku Babiše u mobilního pisoáru na festivalu Votvírák s autorským komentářem Frontu jsem si poctivě vystál už nejspíš viděl celý český internet. Zajímavé je, jak Babišovo jedinečné PR, připomínající marketingovou školu Dominika Haška, hodnotí antibabišovské weby. „Ministr a miliardář v jedné osobě na nich ubezpečuje čtenáře, že je jedním z obyčejných návštěvníků festivalu,“ vysvětluje Echo24.cz; „Andrej Babiš sice předstírá, že je jedním z nás, ale není to pravda,“ kontruje Svobodné fórum objevně. Jisté je, že ani Babišova fotka na Twitteru, ani zmíněné články preferencemi ANO nijak nepohnuly.

Tématem do budoucna však nejspíš zůstane prezidentská kampaň mladšího bratra celosvětově milovaného amerického prezidenta George W. Bushe Jeba. Odstartovala totiž najbrtovským zvoláním „Jeb!“, které z pochopitelných důvodů přijde slovanské části internetu víceméně vtipné. Obrázek zároveň spustil další vlnu diskusí českých expertů na americkou politiku - Obamova zdravotnická reforma nebo Bushovy protiteroristické zákony se holt nejlíp hodnotí nezávislou optikou Hrušovan nad Jevišovkou.

 

Skupinka facebookových výtržníků objevila zábavný web Adikia.cz, jakousi fanouškovskou základnu aktuálního hnutí Tomia Okamury (jeho jméno se v době vydání tohoto článku nejspíš opět změnilo). Mezi rozličným zábavním obsahem lze najít například šokující srovnání: zatímco v ČR je 596 soudců bývalými členy KSČ, v Japonsku je jich o 596 míň, tedy rovná nula! Uspokojivé vysvětlení už web bohužel neposkytuje. Na průzkum během nadcházejících dlouhých zimních večerů je i tak dostačující.

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));Jak to ti Japonci dělají?Posted by Jaroslav Cerman on Monday, June 15, 2015

 

Z vnitroredakčních zdrojů: kolega Kamil Fila, jinak filmový recenzent, vyjevil, co dělá po nocích - vymýšlí doplňky stravy. Teď prý přišel na skutečně ultimátní produkt, který nemá na světě obdoby. „Vím, že jsem vyrobil něco, co nikoho přede mnou nenapadlo, a co do určité míry redefinuje celé pojetí sportovní suplementace,“ oznámil na svém Facebooku. Rád bych taky jednou přišel s podobnou novinkou, zatím ale spíš než životem hlavního hrdiny z Breaking Bad žiju jako postava z IT Crowd.

 

Milovníci clickbaitu, tedy internetových odkazů typu Těchto 12 tajných tipů, jak sbalit holku, vám utrhnou hlavu, ocení, že se podobné titulky přesouvají i do světa papírových magazínů. Na obálce dnešního Týdne najdete titulek Slušovický Čuba: Neuvěříte, co vše nám řekl. Konkurenci i panu Čubovi přejeme, ať se na časopis v trafikách hodně kliká.

 

Offline clickbait na titulce Týdne. :-) pic.twitter.com/lf4WaSH9vD— Ondrej Maly (@ondrej_m) June 15, 2015


Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].